Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Μαΐου 2012

ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Την Κυριακή 29 Απριλίου, ο Παγγεραγωτικός πολιτιστικός σύλλογος Γέρας διοργάνωσε μία εξαιρετική εκδήλωση μνήμης του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή Κ. Π. Καβάφη και συνάμα τίμησε την τελευταία εν ζωή απόγονό του, τη μικρανεψιά του, κ. Μαρίνα Βαλιέρι, η οποία κατοικεί στον Παπάδο της Γέρας.
Μεταξύ άλλων, μαθητές του Λυκείου Γέρας απήγγειλαν ποιήματα του μεγάλου ποιητή, καθώς και της κ. Βαλιέρι, για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό. Τα ποιήματα της μεταφράστηκαν από τη Φωτεινή Χατζημανώλη, καθηγήτρια Αγγλικών και μέλος του συλλόγου μας. Ανακοινώθηκε δε, η έκδοση από τον Παγγεραγωτικό, ποιητικής ανθολογίας της κ. Μαρίνας Βαλιέρι.



ΦΙΛΙΑ (FRIENDSHIP)


Κάποια μέρα θα έρθει που οι δρόμοι
Πλέον δε θ 'ακούνε το ελαφρό χτύπημα απ'τα ψηλά τακούνια μου-
Την ηχώ από τα βιαστικά βήματά μου.
Θα θυμηθεί τότε κάποιος το όνομά μου,
Θα θυμηθεί κάποιες πράξεις καλοσύνης,
Κάποια λέξη που είπα,
Κάποια πράξη που έκανα;
Όταν πλέον δε θα με γνωρίζει ο παλιός μου τόπος,
Όταν βουβή θα είναι η φωνή μου,
Και η σκιά μου δε θα σκεπάζει πια αυτές τις πλάκες
Θα ξεθωριάσουν απ'τη μνήμη οι λέξεις μου;
Θα δει κάνεις το φάντασμα μου να γλιστράει
Κατά μήκος των άλλοτε οικείων δρόμων;
Θα επιστρέψω-μακάρι μια φορά-
Για να δω πόσο αληθινή η υπόσχεση σου ήταν-
Και πόσο θεωρείς την ανάμνηση πολύτιμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου