Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΕΚΑΔΕ ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Χαριλάου Τρικούπη 14 – 10679 Αθήνα – Τηλ/Φαξ 210-3619500
Web site: http://www.pekade.gr e-mail: info@pekade.gr
Aρ. Πρ. 11
Αθήνα, 4 Μαΐου 2015
Προς:
Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας &
Θρησκευμάτων κ. Αριστείδη Μπαλτά
Αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας κ.
Αναστάσιο Κουράκη
Θέμα: Μοριοδότηση των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών για θέσεις ευθύνης

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Αγγλικής της Δημόσιας Εκπαίδευσης (Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.) επιθυμεί να εκφράσει την έντονη δυσαρέσκεια και τον προβληματισμό όλων των εκπαιδευτικών Αγγλικής Γλώσσας αναφορικά με τον τρόπο μοριοδότησης των υποψηφίων εκπαιδευτικών για θέσεις ευθύνης, σύμφωνα με το Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 τ.Α’) και συγκεκριμένα τις αλλαγές που προβλέπονται στο άρθρο 12 του Ν. 3848/2010 (Α΄71).
Συγκεκριμένα η Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε. επισημαίνει ότι:
α) οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών πρέπει να μοριοδοτούνται ισότιμα ανεξαρτήτως της προβλεπόμενης διάρκειας απόκτησής τους·
β) οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν έχουν πρόσβαση στην επιμόρφωση των Διδασκαλείων Δημοτικής Εκπαίδευσης·
γ) οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί έχουν αποκλειστεί από τη διαδικασία της επιμόρφωσης και πιστοποίησης ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
Κατά συνέπεια, δε διασφαλίζεται ένα ενιαίο, αξιόπιστο σύστημα μοριοδότησης για όλους τους εκπαιδευτικούς καθώς καταστρατηγείται η αρχή της ισοτιμίας και οι ξενόγλωσσοι εκπαιδευτικοί αποκλείονται από τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης.
Ως προς τη μοριοδότηση σε κρίσεις για θέσεις ευθύνης στη δημόσια εκπαίδευση, ζητάμε:
1) να μοριοδοτηθούν ισότιμα οι μεταπτυχιακοί τίτλοι,
2) να μη μοριοδοτηθεί η επιμόρφωση και η πιστοποίηση ΤΠΕ Β’ επιπέδου όπως και η επιμόρφωση από τα Διδασκαλεία Δημοτικής Εκπαίδευσης έως ότου δοθεί η δυνατότητα ίσης συμμετοχής και πιστοποίησης στους εκπαιδευτικούς όλων των κλάδων.
Με εκτίμηση,
Για το Δ. Σ. της Π.Ε.Κ.Α.Δ.Ε.
Ο Πρόεδρος Η Γ. Γραμματέας
Κοσμάς Βλάχος Κωνσταντίνα Κώτση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου