Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Παραστάσεις Διαμαρτυρίας-Συναντήσεις

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα το πρωί, διαδοχικά, οι συναντήσεις του Δ.Σ. ΤΟΥ Κ.Α.ΛΕΣ.ΜΑ και συναδέλφων με το Διευθυντή Β/βάθμιας κ. Κοντάρα και την Περιφερειακή Διευθύντρια Β. Αιγαίου κ. Παπαδανιήλ, όπως είχαν προγραμματιστεί και παραδόθηκε και στους δύο το υπόμνημα που ακολουθεί.Επίσης κανονίστηκε συνάντηση και με τη Διευθύντρια Α/βάθμιας κα Τσολερίδου την επόμενη Δευτέρα στις 10πμ.
Παρόντες  στην πρώτη ήταν οι: Βαβαλιάρου Κατερίνα, Βαλιού Μαρία, Διαμαντή Αναστασία, Ζαννίδου Πελαγία, Κρητικός Παναγιώτης, Μπούρατζη Βασιλική, Ταμβάκη Παναγιώτα,Τσακύρη Αγγελική, Χασάπη Κόνη, Χατζηγεωργίου Άντα.
Στη δεύτερη: Βαβαλιάρου Κατερίνα, Βαλιού Μαρία, Διαμαντή Αναστασία, Ζαννίδου Πελαγία, Κρητικός Παναγιώτης, Μπούρατζη Βασιλική, Τσακύρη Αγγελική, Χασάπη Κόνη, Χατζηχαλκιά Μαρία, Χατζόγλου Βαρβάρα.

            ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΛΕΣΒΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Θέμα: Προτάσεις του Κ.Α.ΛΕΣ.ΜΑ για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο Λύκειο και υπενθύμιση αιτημάτων του κλάδου.
 Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Σκοπός του παρόντος υπομνήματος είναι να σας γνωστοποιήσουμε τις θέσεις και προτάσεις μας αναφορικά με τη διδασκαλία του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας και να σας υπενθυμίσουμε κάποια αιτήματα του κλάδου μας.
Κρίνουμε ως θετική τη διδασκαλία των Αγγλικών τρεις (3) ώρες εβδομαδιαίως και στις τρεις τάξεις του Γυμνασίου όπως προβλέπεται από το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα γυμνασίων.
Θεωρούμε όμως πλήγμα την πιθανή μείωση των ωρών διδασκαλίας της ξένης γλώσσας επιλογής  και συγκεκριμένα της αγγλικής γλώσσας στο Γενικό και Τεχνολογικό Λύκειο, καθώς είναι για την πλειοψηφία των μαθητών το διάστημα προετοιμασίας για τις εξετάσεις ΚΠΓ επιπέδου Γ. Αυτό προβλέπεται και στο ενιαίο πρόγραμμα σπουδών για τις ξένες γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ), πιστοποίηση σε επίπεδο Β2 στο Γυμνάσιο και πιστοποίηση σε επίπεδο Γ στο Λύκειο.
Ο Σύλλογός μας, βάσει καταστατικού, έχει στηρίξει αποδεδειγμένα το θεσμό του ΚΠΓ και με χαρά ενημερώθηκε για την πρώτη πιλοτική πραγματοποίηση της εξέτασης επιπέδου Γ2 το Νοέμβριο 2013, σε ενιαία διαβαθμισμένη εξέταση επιπέδων Γ1+Γ2.
Οι οικογένειες δε, αυτών των υποψηφίων απαιτούν να έχουν τα παιδιά τους τη δυνατότητα κατάκτησης της αγγλικής στα παραπάνω ανώτερα επίπεδα μέσα στο δημόσιο σχολείο, ώστε να μην αναγκάζονται να καταφεύγουν στην ιδιωτική εκπαίδευση (Φροντιστήρια).
 Η αγγλική, η διεθνής γλώσσα, είναι απαραίτητο εφόδιο για πρόσβαση στη γνώση, επαγγελματική αποκατάσταση και ακαδημαϊκή σταδιοδρομία, αποτελούν υποχρεωτικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών σε πολλές σχολές της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και η βιβλιογραφία που χρειάζονται προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές είναι (στην πλειοψηφία) γραμμένη στα αγγλικά.
Οι προτάσεις μας είναι οι ακόλουθες:
Α) Διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας ως μαθήματος Γενικής Παιδείας στην Α΄ και Β΄ Λυκείου, με στόχο την κατάκτηση επιπέδου Γ1-Γ2 (3 ώρες εβδομαδιαίως) στο πλαίσιο της διασύνδεσης του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) με το δημόσιο σχολείο, 
Β) Παρακολούθηση ειδικού προγράμματος εκμάθησης της αγγλικής στη Γ΄ Λυκείου για την προετοιμασία των υποψηφίων στο ειδικό αυτό μάθημα (2 ώρες εβδομαδιαίως).
Γ) Ανάθεση 2 ωρών εβδομαδιαίως στους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 που υπηρετούν στα Λύκεια για εργαστηριακή απασχόληση στο πλαίσιο των συνθετικών/ερευνητικών εργασιών.                            Δ) Αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας σε όλες τις τάξεις των ΕΠΑΛ έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η γνώση της εξειδικευμένης για κάθε τομέα ορολογίας η οποία είναι αδύνατο να επιτευχθεί σε μία (1) ή δύο (2) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως.
Επίσης, ζητάμε και πάλι την επιμόρφωσή μας (Β επιπέδου) στην αξιοποίηση και εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορικής και Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στη διδακτική πράξη, από την οποία έχουμε αδίκως αποκλειστεί.
Υπενθυμίζουμε δε ότι θεωρούμε απαραίτητο να παύσει το απαράδεκτο καθεστώς της μη αναγνώρισης του πτυχίου μας ως βεβαιωτικού της γνώσης ξένης γλώσσας και της μη μοριοδότησής μας γι’ αυτό σε οποιεσδήποτε διευθυντικές κρίσεις.

Κύριε Υπουργέ,
Σας παρακαλούμε να εξετάσετε τις προτάσεις και τα αιτήματά μας και εμείς θα είμαστε πάντα πρόθυμοι να εργαστούμε με φιλοτιμία για την επίτευξη του κοινού μας στόχου που είναι η καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών μας.


                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου